ana sayfa > Bilinmeyenler, kralblog > Atatürk Olmasaydı Bizler olmazdık diyenler..

Atatürk Olmasaydı Bizler olmazdık diyenler..

Pazartesi, 14 Eyl 2009 admin yorum ekle yorumlara git

Atatürk Olmasaydı Bizler olmazdık diyenler ?!..

Atatürk Olmasaydı ?!.. Bir Şeyleri Savunmak Adına Bilinçsiz Bir Şekilde Annesine Hakaret Eden Nasıl Bir Zihniyettir?

Savunma, Bir Şeyleri Bilmeden Yapılınca, Böyle Mide Bulandırıcı, Tiksindirici, İğrenç Karelerin Gözümüze İlişmesi Pek Tabi Normal. Bu Zihniyetin Dünya Görüşü ” esirken mümkünmüdür ibadet yat kalk atatürk e dua et, atatürk olmasaydı p.ç olurdum, ” dan ve Bilmediği, Araştırmadığı Mesnetsiz İdeolojlerin Sloganlarını Atmaktan İbarettir..
Mesela, Atatürk Hakkında Söylenilen Bir Şey Eğer Resmi Tarihi veya Temel Bir Düşünceyi Karşısına Alıyorsa, Yalamıyor, Tapmıyorsa, Direkt Olarak Atatürk Düşmanlığıyla ve ” o olmasaydı p.ç olurdun” la Savunulmaya Çalışılmakta ki Yanlışların En Büyüğü, Savunmanın En Düşüğü, Savunduğu Tarafıda Dibe Çekmenin En Aciz ve Kestirme Yoludur.
Sadece Atatürk’ e Tapmayı, Yalana Dayalı Dökümanlarla Onu Övmeyi, Sistemin Kölesi Olmuş İdeolojileri Yönlendirilerek Savunmayı, Lügatında Eleştiri Diyalektiğine Yer Vermemeyi Çağdaşlık Görüp, Aydınım, Çağdaşım, Muasırım Diyenler; Atatürk Olmasaydı Annem İngiliz ve Fransızların Altına Pas Pas Olurdu Diyip Hem Atatürk’ e, Hem Annesine, Hem Kendisine, Hem Savunduğu Görüşe Hakaret Ettiklerinin Farkındalar mı Acaba ? İnanın Ben Bu Durumda Kişinin Annesine, Kendisine ve Atatürk’ e Acıyor, Bunları Karşıma Almaktan Çekiniyorum!.. Evet, Ben Üzülüyorum Böyle Şeyler Duyunca Sağda Solda…

Yoksa, Bir Şeyleri Savunmanın Daha Modernite Yöntemleri Vardır.. Mesela, Savunduğun Görüşten Çok Karşındaki Görüşün Temeline İnerek, Kendinden Bir Okuyorsan, Karşındakinden Beş Okuyarak, Ters Görüşlerle Daha İnce Detaylı Siyasi ve İdeolojik Çatışmalara Girerek, Emin Ol, Daha İyi Savunabilirsin Görüşünü ve Atatürk’ünü, Duruşun Olur En Azından. En Azından Duruş Sergilemek İçin Anneni ve Dinini Ayaklar Altına Paspas Etme İğrençliğine Girmezsin. Yani Duruşun Olmasa da, Namussuzluk Yapmazsın Diyorum.


Evet, Böyle Aciz, Ne Dediğini Bilmeyen, Zar Zor Kurabildiği İki Cümleden Biri Atatürk Olan ve Varlığının, Yani – İnsan – lığının Getirdiği O Yükü Omuzlarında Taşıyamayan, Bilgisiz, Fikirsiz, Utanılası İnsanlardan Bahsediyoruz..

Bu İnsanlar Ne Yazık ki Var!.. Atatürk Olmasaydı İle Cümle Kurup, Kabız Düşünceleri İle Fikir Yerine Bilgisel Atık Dışkı’layanlar Ne Yazık ki Mecvut!..
Hiç Düşünmeden Bu İğrenç Düşünceyi Yerle Bir Etmek İçin, Atatürkten Önce Biz Zaten Vardık Demek Yeterli Sanırım!.. Yani Evet, Biz Zaten Vardık. P.ç Değildik. Göktürklerden Tutunda, Osmanlı’ ya!.. Bu Zamanlarda’da Atatürk Yoktu Ama O Yok Diye P.ç Olmadık. ve Bakın Atatürk Hala Yok, ve Biz Yine Ayaklarımızın Üstünde Durabiliyoruz. Kimse de, Kapımızda Beklemiyor Anamıza Atlamak İçin..

700 Sene Dünya’ya Hükmeden Ve Rönesans’ı Başlatan Bir Toplumdan Çıkan Binlerce, Türk’ün Atası Var!.. Yoluna ve İdeolojilerine Işık Tutanda…
Ama Şimdi Bir An; Herşeyi Bir Kenara Bırakıyorsun, Atatürk e Tapan Bir İnsanda Azda Olsa Biraz Potansiyel Vardır Diyorsun – Ama Bir Anda ”Atatürk Olmasaydı P.ç Olurdun,O Olmasaydı Sen İbadetini Bile Yapamazdın” Diyen Bir Fikirsizle Karşılaşınca, Tüm Bünye Ters Köşeye Yatıyor, Ve Özür Beklerken Dumur Oluyorsun… Yani Bir Şeyleri Savunmak Adına, Cahil ve Kalitesiz Olduğunu Gösterip Kişiyi İnsanlığından ve Ortamından Soğutmaya Lüzum Yok!.. O Yüzden Saçmalamakla veya Meczup Tadında Düşünmekle, Bunu Dile Getirmekle, ”Bilmeden” Savunmakla Medeni Olunmaz!.. Atatürkçü Hiç Olunmaz!..Helede Atatürk’ ü Ali Rıza Efendi ve Cumhuriyetten İbaret Sanıp Onu Veya İnkilaplarını, Düşüncelerini Savunacak Olanlar Varsa, Selanik’e [Yu(a)nanistan'a] Doğru Yol Alsınlar!..
Çünkü!.. Karşılarına Kendilerinden Daha Mantıklı, Daha Bilinçli, Tapmayan, Yalamayan Dalkavukluk Yapmayan, Gerçek Türk’ün Yükümlülüğünü Tarihini Tarafsız Araştırmaya Kalkan ve Gerçek Atalarının Yaptığı Çalışmaları Anlatanlara; Mesela Çanakkale’de Erzurumda İzmirde Olduğu Gibi Mübarek Şehitlerin Yüzü Suyu Hürmetine Bugün Ayakta Olduğunu Unutanlara ve Bu Zaferlerleri Atatürk’ün Getirdiği İnancına Kapılan ve İnkılaplarındaki Bir Çok Değişikliği Yani Dalaleti Doğru Yol Sanıp Övenlere Karşı, Bunları Savunmaya Kalkan Kişiyi Hemen Vatan Haini yada Gericilik le Yaftalarlar…
Böyle Düşünenlerle Karşılaştıklarında; Atatürkçü Geçinenler Fena Halde Bozulurlar. Ezberlerinin Daha Bilinçli ve Mantıklı Beyinler Tarafından Bozulması,Sollanıp ta Onları Geride Bıraktıklarını Sezince Çılgına Dönerler. Kısa ve Basit ”O Olmasaydı” Gibi Aciz Savunmalara, Ahlaksız Küfürlere Başvurarak Kendilerini Dahada Düşürürler, Birde Farkında Olmadan Adıtürk’lük Yaparlar…

Son Kelimelerim ”Atatürk’ü Sevmeyen Ülkeyi Terketsin” Diyenlere Olacaktır…
Yavaş!.. Kimi, Kimin Yurdun’dan Kovuyorsun? Bu Ne Çılgınlık? Bu Ne Diktatörlük? Ne Bu Şiddet Ne Bu Celal?
Kimin Gücü Yeter Özde Türk’ü Sözde Türk’ün Kovmaya?!..
Denizleri Kadar Kan Dökülen Sonra Serin Denizlerinde Yüzdüğün ve Bastığın, Adım Attığın Üzerine Binalar Kurup, Zina Yuvaları İnşaa Ettiğin, Bu Topraklar ”Amin Amin” Sedaları ”Yarabbi Yarabbi” Nidalarıyla ve 700 Sene Türk + Müslüman Olarak Anılan Osmanlının Evlatları Olan Türk Yiğitleri Tarafından Alındı!.. Nutuk Çeken, Laiklik Diye Bağıran, Batı Özentisi İnsanlar Tarafından Değil!

Şimdi Kısaca Bir Orantı Yapalım: Şeriat Bilindiği Üzere Allah’ın Adaleti ve Kanunudur.
(( bu kanunda laiklik sisteminden daha çok özgürlük ve hak vardır. iran a arabistan a bakıpta karalamayın. onların ki sözde şeriat. gerçek şeriat insanların özgürlüklerine son derece önem veren bir kanundur, ah bu karalama kampanyaları yokmu? ))
//Herneyse, Laik-lik İle Şeriat Zıttır. Birisi Din Karşıtı Baskı Aracı, Birisi İnançlara ve İnsanların Haklarına Zerresine Kadar Önem Verip Hesabını Soran Adelet Sistemidir. Şimdi Ben : ”Atatürk’ü Seviyorum ve Şeriat İstiyorum” Desem Olurmu? – Olmaz!..
Seviyorsam Atatürk’ün Laiklik İlkesine Bağlı Kalmalıyım… Hadi Burada Biz Şimdilik Sözde Türklerin Emirleriyle, Ülkeyi Terkedelim.
Şimdide : ”Ben Allah’ı Seviyorum, İnançlıyım, İmanlıyım ama Şeriattan Nefret Ediyorum” Diyebilirmi Bir Müslüman? – Diyemez!..
Dolayısıyla Bu Sevmede Özde Değil Sözde Olur. O Zaman Allah’ı Sevmeyenlerde, Şimdi Sonuç İtibari İle Kainatı Terketsin !!

Popularity: 9% [?]

Categories: Bilinmeyenler, kralblog
  1. fil
    Cuma, 02 Eki 2009 zamanında 13:51 | #1

    çok saçmalamışsın dostum.ilk önce trablusgarba gideceksin savaşlara katılacaksın harbiyede okuyacaksın çanakkalede kumandan olacaksın (onu oraya ingilizler göndermedi osmanlı askeri olarak gitti bunu biliyorsun umarım.senin sevdiğin osmanlı devleti) ondan sonra gelip yazı yazacaksın.adam gibi askerlik yapmayan tipler ellerine almış klavyeyi sallamış durmuş.yok aslanım yok öyle kolay deil bu işler..göktürk tarihini senden iyi biliriz.orhun anıtlarının yerini bile bilmezsin sen.
    külleri kalmış osmanlıdan yeni devlet çıkaran bir insan o.elbette tek başına yapmadı ama çevresindekilerden vizyon olarak daha ilerideydi.aynı zamanda madem mason diyorsun osmanlı bu kadar salak mı ki bu adamı ordunun en üst seviyesine çıkarıyor.o zaman onu samsuna gönderen padişah da mason o da ingiliz ajanı.heralde elini kolunu sallayarak gitmedi ya bu adam samsuna.orda bekleyenler de mason onlarda ingiliz ajanı.erzurum kongresine katılan din adamları da mason heralde.yoksa niye bir mason çağırdı diye gelsinler ki.

    dostum biraz daha araştırma yap.biraz daha oku.ama hep tek taraflı okuma.hadi aslanım.bi de bir ara ismini de yaz da tanıyalım seni.

  2. aydın genc
    Cuma, 09 Eki 2009 zamanında 15:04 | #2

    evet arkadasım aynen anandan yıne dogardın ama baban kım olurdu bılemezdın tabı anan babanın kunyesını alsaydı belkı bulurdun. cunku kendı gozlerınle sahıt olmussundur hep hırıstıyan ve yahudıler musluman ınsanlara hem ıskence hem tecavuz edıyolar bunların dını yok ımanı yok bunların kıtabı yeryuzunde tek turk kalmayacak der tek musluman kalmadan bızlere rahat yok der allah bunlara toprak vaat etmıstır dınlerınde bıle somurmek oldurmek yok etmek var madem muslumansınız ataturk gıbı bı lıder cıkarın ozaman gorelım tum ulkeyı teskılatlandırıp olmeye ıkna edecek varmı bıtane yok ıste.ataturku arastırmadan konusanlardansın bellı eger muslumansan bılırsın bı adamın arkasından konustun dogruysa gıybet yalansa ıftıradır ata hakkında neyı merak edıosan sor anlatalım yada oku sana atayı anlaman ıcın tek kıtap var kuranı kerım turkcesını oku anlarsın anlayamazsan anlakı allah kalbını muhurlemıstır

  3. selcuk bey
    Pazar, 11 Eki 2009 zamanında 11:06 | #3

    ey fil sen hem cok ahmakmissin elbette o kafirdi. adam acik acik ben kafirim dermi hic ama osmanli yikildiktan sonra kafirligini ortaya döküyor adam osmanli varken müslüman gibi görünmüs asil sen arastirma yap fil.

  4. selcuk bey
    Pazar, 11 Eki 2009 zamanında 11:30 | #4

    allahu tealanin kudretini hice sayiyorlar. neymis efendim atatürk olmasaymis biz olmazmistik tam bir ateist kafir düsüncsi.

  5. selcuk bey
    Pazar, 11 Eki 2009 zamanında 13:03 | #5

    ingiliz kafiri siir

    ingiliz kâfiri, islâm beldesinde,
    ahmaklari bularak, hem besler, hem de,
    islâma hücûm yollarini› ögretir,
    islâmiyyete uyana gerici denir.
    Çiplak gezmek, içki, sehvet moda olur.
    din kardesligi, sevismek unutulur.
    islâm düsmânlari, köpekleri besliyor,
    bunlari, mü’minlerin basina geçiriyor.
    Hepsi, islâmiyyete, ahlâka saldiriyor.
    Allahü teâlâ da, cezâlarini veriyor.
    Çünki, Kur’ân-i kerîmde Rabbimiz va’d ediyor,
    islâmiyyeti elbet, koruyacagim) diyor.
    Müslimânlara da: (Düsmana aldanmayin,
    çok çalisip, ondan üstün olun) buyuruyor.

    bu siir bütün kafirler icin atatürkde dahil.

  6. Onur
    Salı, 13 Eki 2009 zamanında 05:57 | #6

    Blog isminizi Cemaatblog gibi birşey ile değiştirsenize. O malum sözüm ona cemaatlerde anlatılan herşeyi nette geçirilmiş hali olmuş burası. Ne ki sizin derdiniz Atatürk ile ? Ne ki bu ülkenin kuruluş felsefi ile kavaganız. Atatürk’den okadar nefret ediyorsunuz ki onu bu topraklardan silebilmek için gerekirse ülkeyi bölmeyi, ülkeyi satmayı bile göze alıyorsunuz, yeterki o unutulsun. Sizde biliyorsunuz ki Türkiye Cumhuriyeti var oldukça o unutulmayacak, bu nedenle kavganız Türkiye Cumhuriyeti ile.

  7. selcuk bey
    Salı, 13 Eki 2009 zamanında 21:14 | #7

    ey onur atatürkü kafirdir o da bir insan elbette silinir. bi kere bunun vatan satmakla alakasi yok sanki atatürk satmadi degil mi. su anda türkiyede hep kafirlerin sözü geciyor yani atatürk türkiyeyi kurtarmadi.

  8. Hasan Keriş
    Çarşamba, 14 Eki 2009 zamanında 17:32 | #8

    Adam kim olduğunu kendi yazmış. Nutku okuyun çelişkileri görün. Osmanlı seni görevden alacak, yakalanmanı emredecek ama Kazım Paşa yanına gelip emrindeyim paşam diyecek. Sonra sen aranan bir asker olarak Denizli Valisi’ne tamim göndereceksin o da seni dinleyecek. Bu milleti o kadar keriz görmüşlerki okullarda yıllarca deli saçmasıyla beynimiz yıkanmış. Ben şimdi yatıp kalkıp bu insanlara küfrediyorum.

  9. hakan
    Cumartesi, 17 Eki 2009 zamanında 22:28 | #9

    nutuğu okuduğunu iddia eden vatandaş okusan böyle yazmazdın yada okuduğunu anlamıyorsun bu arada hangi nutuk değiştirilen nutuk olmasın okuduğun sen en iyisi orjinal nutuk al oku özelliklede atanın halifelik ve devlet tanımını anlatan sayfalarını iş bankası yayınları halifeliğin sonu isimli kitap okunmasını tavsiye ederi. bu arada bu vatan evladına saldıranlar yanlız değilsiniz ona avrupa ABD de saldırıyor resimlerini devlet dairelerinden indirin diyorlar onlarda sizden anlıyacağınız yanlız değilsiniz yani hadi yine iyisiniz diyemiyicem cahil insanlar Allah sizi islah etsin ama başaramıyıcaksınız akıllı olun

  10. hakan
    Cumartesi, 17 Eki 2009 zamanında 22:41 | #10

    selçuk senin bir takıntın var Atatürk e karşı bu kadar zırvalayacağına oku be kardeşim oku bir kimse hakında kafir diyen bizden değildir diyen kim bir oku ,müslüman bir sen kalmışsın bu ülkede kendini halife filanmı zannediyorsun,hııı halife filan olacaksan hefeslenme nutukta bu görev TBMM de okuda gör görebilirsen tabi,halife olacaksan önce Allah derken baş harfini büyük yaz yaradan özeldir sen daha bunu beceremiyorsunda ataya laf atıyorsun bu ülkenin sizin gibi din simsarlarından ve sahte Atatürkçü lerden çektiği nedir ?Okullardaki tarih kitaplarını yazanlar kimler acaba yalan yanlış tarihi çarpıtanlar Allah cezalarını verir elbette ama ol emride var bu işin işallah Türk Milleti bu emri yine yerine getirecektir ona şüphe yok kahrolsun siyonizm ve hizmetkarları

  11. hakan
    Cumartesi, 17 Eki 2009 zamanında 22:53 | #11

    onur kardeş bunlar blok ismini zaten kral koymuşlar asıllarını yazmışlar farkında değiller kral soyundan geldikleri belli sıkıntıları bu, sende cemeaat koyun adınıdemişsin bence kralblok kalsın yakışır bunlara kime hizmetkarlık yaptıkları belli olsun Allah Kitap hikaye cehalet diz boyu,bu millet uyandı ama siz hala aynı taktikleri güdüyorsunuz zor işiniz zor tarih okuyun koçlarım tarih belki bu devleti yıkarsınız ama arkadan hemen güçlü bir Türk devletinin dahi geldiğini yaşarsınız veeee yaşayarak öğrenirsiniz başaramayacağınızı sizin gayretiniz bizi güçlü kılıyor Türkler Atalarını inkar etmezler sitelerinede kral ismi vermezler hizmetçiler kime hizmet ediyorsunuzzzzzzz

  12. rabbekul
    Çarşamba, 21 Eki 2009 zamanında 23:03 | #12

    Bu hususta en güzel bilgi Atatürk ün hatıralarının açıklanmasında gizli.Neden acaba ölümünden 40 yıl sonra açıklanmasını istediği hatıraları hala kamuoyuna açıklanmamıştır.Eğer yok edilmediyse en kısa zamanda açıklanması,bazı sorulara cevap olacaktır.Birde hakaret etmeden yazmayı ne zaman öğreneceğiz?hiç tanımadığımız kişilere yazdıklarımıza bir bakın.Ayıptır günahtır.

  13. MELİHA
    Perşembe, 22 Eki 2009 zamanında 14:45 | #13

    ya gerçekten nedir bu atatürk düşmanlığı…Atatürk kimseye islamdan uzaklaşın dememiştir..Baskı altında değil kendi rızanla dinine yaşa demiştir..Zaten başkalarının zoruyla örtünüp namaz kılıyorsan ibadet olur mu o..?arkadaşlar atatürk dönemini objektif bir gözle inceleyin…şimdi atatürkçüyüm diyip ezana laf atanlara değil atatürkün kendi yaptıklarına ve sebeplerine bakın….mesela iskipli atıf hoca için şapka giymediği için öldürüldü diyorlar…ama bilmiyorlar ki ingilizlerle anlaşıp atatürkü durdurmaya çalışan ajanlar olduğunu…dinine bağlı insanlara da dinini savundu deyip yutturdular….Çok değerli Bediüzzaman Said Nursi o bile kuvayi milliyeyi desteklemiştir..daha sonra öğrencilerinin bazıları şeyh sait isyanına karıştığı için sürgün edilmiştir..lütfen bırakın atatürkle uğraşmayı da şimdi ki halinizi düşünün siz..şimdiki hükümetin başındakilerden koruyun kendinizi…cumhuriyeti ve atatürkü yok etmek adına vatan bölünüyo…yakında kürdistan diye yeni bir komşu ülkemiz olacak…sütçü imamın ve arkadaşlarının vatanı bölünmesin diye kan döktükleri topraklarda….uyanın artık…

  14. MELİHA
    Cuma, 23 Eki 2009 zamanında 07:30 | #14

    HAKAN ARKADAŞIM ÇOK DOĞRU SÖYLEMİŞSİN YA…NEDİR BU MİLLETİN DİN SİMSARLARINDAN VE SAHTE ATATÜRKÇÜLERDEN ÇEKTİĞİ….ARTIK MİLLET ATATÜRKÇÜYSEN DİNSİZ, İMANLIYSAN ATATÜRK’E DÜŞMAN OLACAKSIN DİYE ALGILIYOR…HEP BAZI ŞARLATANLARIN ÇIKAR İLİŞKİLERİ DOĞRULTUSUNDA GİDİYOR HERŞEY…UYANIN ARTIK YA BAŞKALARININ HER DEDİĞİNE İNANACAĞINIZA ARAŞTIRIN HEM KENDİ DÜŞÜNCENİZİ HEM KARŞIT DÜŞÜNCEDE OLANLARI ARAŞTIRIN KARŞILAŞTIRIN…BAŞKALARININ KALIPLAŞMIŞ YALANLARIYLA KONUŞMAYIN SAĞDA SOLDA..BEN HEM NAMAZIMI KILIYORUM HEM DE ATAMIN İZİNDEYİM…O KADAR DA İMKANSIZ BİRŞEY DEĞİL VE HATTA ÇOK GÜZEL…HEM İMANLIYIM HEM ATATÜRKÇÜYÜM(BAZILARININ DEYİMİYLE KEMALİST)HEM SAĞCIYIM,HEM SOLCU….İLLAKİ DÜŞÜNCENİZE BİR İSİM Mİ TAKMANIZ GEREK???ALLAH’IM İNSANLARIN ALLAH SEVGİSİNİ VE ATA SEVGİSİNİ SÖMÜRENLERİ ELBET BİRGÜN CEZALANDIRACAK…VE GERÇEKTEN ATATÜRK OLMASAYDI ŞİMDİ BİR KARIŞ TOPRAKTA BAŞKALARININ EMRİ ALTINDA YAŞAYACAKTINIZ…İŞTE O ZAMAN ATATÜRK GELDİ TÜM KADINLARIN BAŞ ÖRTÜSÜNÜ ALDI DİYE SAÇMALAYANLAR GÖRECEKLERDİ GÜNLERİNİ…KİMSE KİMSENİN BAŞ ÖRTÜSÜNÜ ALMADI İSTEYEN TAKSIN DEDİ Kİ LATİFE HANIM DA BAŞ ÖRTÜSÜNÜ AÇMAYAN KADINLARDAN BİRİYDİ…KİMSE KİMSEYE ZORLA BİRŞEY YAPTIRMADI…NEYSE YA BOŞ KONUŞUYORUZ ASLINDA AT GÖZLÜĞÜNÜZÜ ÇIKARMADIĞINIZ SÜRECE ANLAMAZSINIZ ZATEN…

  15. SELAHADDİN EYYÜBİ
    Cuma, 30 Eki 2009 zamanında 01:07 | #15

    yahu tek kelime var ben ve her hangi biri kimsenin sayesinde burda değil ne atatürk nede başka biri allahın müsadesi kadar, bir de şu gerçeği görmekte fayda var; osmanlının son dönemlerindeki yönetim, uşaktı önceki osmanlı yönetimi islam dı
    yani son gelenler satılmış tı kendi benliğinden uzak gerçi çoğunun aslı ermeni, rus ve ingiliz di.v.s;son osmanlı yönetiminde ki insanlar şehvet düşkünü insanlardı çün kü ruslardan kız almaya başladılar o lanet olası insanlar ondan sonra o muhteşem osmanlı işte böyle yıkıldı. arkadaşlar;zaten osmanlının yıkılış dönemlerini okursanız gerçekleri göreceksiniz

  16. selcuk bey
    Cuma, 30 Eki 2009 zamanında 23:08 | #16

    ey hakan okumadigimi nereden biliyorsun hem hasa ben kendimi halife zannetmiyorum. okumayi sendenmi ögrenecegim. bir konu hakkinda kendi kafamdam birsey söylemekten allahu teala muhafaza buyursun. ben bir ehl-i sünnet müslüman olarak dinimi savununca din simsari oluyorum,islamiyyeti savundum diye halifemi oldum. hem hasa halife olacagim diye birsey yazmadim öyle alcakca iftira uydurma hem ben atatürkün sahsiyatina degil kafirligine düsmanim cünkü bütün islam düsmanlari birdir siyonizmde dahil ben cok duydum böyle kimseler kurani kerime cöl kanunu, hasa kurani kerime gökten indigi sanilan kitaplar, hasa kurani kerimi peygamber yazdi, peygamber efendimize deve cobani irkci, allahu tealanin emirlerine irtica gericilik ve yüce islam alimlerine cember sakalli yobaz dediklerini. bir müslüman böyle itikad etmeli hubb-i fillah bugd-i fillah allahu tealanin dostlarini sevmek allah düsmanlarini sevmemek allahu teala buyuruyor ki dostlarimi sevdikce ve düsmanlarimi sevmedikce hakiki manada iman etmis olamazsiniz, yani iki zid sey kalbde bir arada bulunamaz hem laikim/atatürkcüyüm hem imanliyim/müslüman birini sevmek birini yüceltmek digerini asagilamak olur. ben bisey yazacagimi ve edepli olmayi sendenmi ögrenecegim. ey hakan peki sen ömründe hic islam alimlerinin kiymetli fikih ilmihal kitabi hic okudunmu bana karsi ve islamiyyete saldiriyorsun.cünkü insan fikih kitabi okumadan müslüman kalamaz sadece kuru lafla müslümanim demekle olmaz ilimsiz müslimanlik olmaz yani ilimsiz dogru yolda kalinmaz imkansiz. hem ben islam kitablarinda okudum müslüman ismini tasiyan kafirlerin/zindiklarin bu millete islamiyyete olan zararlari kafirlerden, misyonerlerden daha cok zararlarlari oldu.

  17. selcuk bey
    Cuma, 30 Eki 2009 zamanında 23:53 | #17

    ey hakan sizin gibiler sanki ataya laf atmak cok büyük günahmis gibi gösteriyorsunuz onun icin türkiyede koruma kanunu varda yüce yaraticimiz allahu teala icin yok, onun icin akitilan gözyaslarinin bir damlasini peygamber efendimiz (sav) ve yüce rabbimiz icin akitsaydiniz. kalbiniz öyle seytanlasmiski ona karsi öyle sevgi besliyorsunuz ki hemede onu hasa sevgili peygamberimiz ve allahu tealayla es ve üstün tutacak kadar. onun ölüm günü geldigi zaman onun odasinda milyonlarca gözyasi aktilacak. orda akitilan gözyasi, allahu teala icin bir tane akitmassiniz ona gelince ona gözyasi akitilacak ve o zorla sevilecek. ama alemleri yaratan allahu teala hzlerine gelince ve alemlere rahmet olarak gönderilen resullullah efendimize gelince hasa küfretmek, sövmek, kücümsemek ve hice saymak lazim. onun hakkinda gercekler söylenince alcakca ataya laf atma vs. atiyorsun diyorsunuz ama onun icin akittiginiz gözyasinin damlasini bile allahu teala icin ve islam büyükleri icin akitmassiniz. ama nerde sizde o vicdan ve allah korkusu siz hic allahu teala icin peygamberimiz icin bir damla gözyasi akitirmisiniz akitirsaniz yoksa gericilik cagdisi olursunuz dimi vay iblisler vay. sonrada onun hakkinda gercekler söylenince bana ahkam kesmeye kalkarsin ya ben niye islamiyyetin büyüklügünden allahu tealanin büyüklügünden haberi olmayanlara anlatiyorum. ben ancak allah icin gözyasi akitirim onun icin degil.

  18. Canpolat
    Çarşamba, 11 Kas 2009 zamanında 22:06 | #18

    Ya Kardeşler şunları okuyorum hakikaten üzülüyorum Atatürk Olmasaydıda filan Ya bunebiçim müslümanlık? cumhuriyet kurulmadan ilk meşrutiyetten önce kurulmuş yahudi güdümündeki ingiliz cemiyetlerinin muhteviyat ve amaçlarını ve hedeflerine ulaşma şekillerini bilmeden Tarihin gerçeklerini deyilde bu cemiyetlere hizmet edenlerin tarih yazı ve icraatlarına hizmet ederek öğrenen fasık olupta birşeyler yapmaya çalışıp ama neye hizmet ettiğini bilmeyen bi safsata zihniyeti bu.Arkadaşım bunu her yerde yazıp söylerim; meşrutiyetin ilanından önce kurulan bu cemiyetler Türk Milliyetçiliğinden Anadoluda yaşayan tüm azınlıkların milliyetçiliğine kadar komünizmden ataistlikten tutunda Şeriyatçılık, tarikatçılığa kadar fikir çatışmasıyla halkı kutuplaştırarak denizi bulandırarak icraatlarını yürüten kan emicilerdir dünkü ve bugünkü çatışmalar (sağ, sol, milliyetcilik,ulusalcılık,dincilik, tarikatçılık, pkk,dtp cilik,demokasicilik vs. vs. vs.)bu eski oluşumun bugünkü versiyonlarıdır Atatürk olmasaydı? öncelikle mantıklı düşüncenin sorusumu bu olmasaydı ne olacağımızı bilemeyiz Yaratan bilir elbet,Ama ALLAH (cc) böyle uygun görmüş iyikide görmüş yukarda saydığım şeytanın gerçek hizmetçilerine karşı savaşmış bizde onun yolunda bizi dinimizle vurmaya çalışan din simsarlarından tutunda ataist sağcı solcu tüm gereksiz topluluk ve okumuşda olsa cahil fasıklara karşı ilimin temeli KURAN ı iyi anlamaya çalışarak Peygamberimizin Ahlakıyla Atatürk ümüzün zihniyetiyle bizden olana sevgiyle düşmanca davranana sabırla savaşıyoruz, demekki Atatürk olmasaydı diye bişey yok ALLAHU TEALA böyle buyurmuş onu uygun görmüş öyleyse Hikmetine karşı gelinmez şimdiki cereyan eden her türlü kutuplaşma ve akımların temelini iyi anlayalım her sorunu çözeriz böyle saçmalıklara lüzum yok bizimm imanımızı ve ülkelerimizi binlerce yıldır ne savaşlarla ne darvinizmle ataizmle nede ahir zamanda şeytana hizmet ederek kendi dinimizle vurmaya çalışan İçimizdeki ALLAH sevgisini PEYGAMBER sevgisini kullanan bu gibi fikir yoksunu neye hizmet ettiklerini bilmeyen şeriatçı vs. kişi ve guruplar Bu Ümmet i ne yıkabilirler ne bölebilirler unutmayın ki günümüzde insanları anababasına bile sahip çıkamaz hale getirdiler bombalar nanolaştı bırakın insan kutuplaşmalarını insanlar kendi içlerinde kendi ruhuyla uyum sağlayamaz oldu intiharlar arttı,ozaman akıllı olalım duygu ve düşüncelerimizi hakikat dışında kimsenin yönlendirmesine izin vermeyelim görüyorsunuzki din adına birsürü insan intihar bombacıları kendisiyle binlerce insanıda patlatıyor işte bu cüzzi iradenin hür iradenin duygusal yollarla şerre teslimidir çevresindeki insanlarda müslüman olmasına rağmen bunu yapıyorlar bizdede Atatürkçüler kafir dinciler gerici işte bu soruyu çıkarıp Atatürk ve tarih düşmanlığı yapan ve bu gibi birkaç fasık yüzünden tüm müslümanları gerici yapan ancak giyim yiyim gezi moderni insanlar her iki zihniyet bence hem kafirlik hem çağı yakalayamamışlık hem insancıl düşünceden uzaklıktır. Ve bunların peşinden koşarak kendini Dinibütün ve Çağdaş modern sanan insanlar sizleri aklıselim ile düşünüp toplumsal sağlık bilgi bilim Eğitim gibi önemli konuları münazara etmeye böyle çıkmaz sokak konularıyla uğraşmamaya sevmeye sevilmeye maddi manevi paylaşım ve yardımlaşmanın verceği huzura davet ediyorum bildiğimiz doğruları hırsımız köreltmesin Mahşerde gözleri kör olarak kaldırılanlardan olmayalım inşallah, hepimiz sevgiden saygıdan yana taraf olalım,Hamdolsun Müslümanız Muhammet(s.a.v.)ümmetiyiz istesekte istemesekte osmanlının torunu M.Kemalin Yüce Askerleriyiz SAVAŞIMIZ: hırsa cehalete sahteliğe imanımızı aklımızı kanımızı canımızı malımızı sömüren nano emperyalizme, silahımız; sabır azim çalışmak en önemlisi kendimize ve biribirimize güvenmek KARARGAHIMIZ: iman dolu yüreğimiz YOLUMUZ; dinimizin temeli olan bilim fen ve teknoloji(Peygamberimizde Uzay bilimcisidir) ,HEDEFİMİZ: Bizler ve bizden sonrakileri her iki cihanda Aziz ve sevgili kullardan olmayı bu dünyada; tüm ilim ve teknolojide,refah içinde muasır medeniyyetler seviyesinden dahada ilerde olmak, Ahirettede Cümlemizi Peygamber sancağı altında Cennet i Alaya girmekten öte Yaradanın yüce taktiri sevgisine, Peygamberimizin(s.a.v.)onurlu nuru şefaatine nail olmak olsun. Muhammet Mustafa ve diğer peygamberlere Şehitlere gazilere Mustafa Kemal Atatürk e ve cümlesini sevip yad edenlere ve bu yazıyı sabırla okuyanlara selam olsun Kabirleri Nur olsun.

  1. şimdilik geri bağlantı yok
Kapat
E-posta ile paylaş